Nasi czytelnicy

czwartek, 10 marca 2011

Poradnik : Jak odgryźć się złośliwej koleżance?

Nie musicie tego czytać, ale będzie zabawnie! :)
Chciałabym trochę ... rozkręcić bloga, po tej kolekcji LE zacznę robić konkursy bo wiecie, LE jak to LE - kusi :D Postanowiłam, że w wolnej chwili, będę dawała Wam takie przydatne w życiu i w szkole poradniki. Dzisiejszy, pewnie Wam się spodoba :D Nosi tytuł :

Jak odgryźć się złośliwej koleżance?

No właśnie. Na pewno większość z naszych czytelniczek ma problemy ze szkolnymi koleżankami. Chciałam wam przedstawić parę opcji i parę tekstów takich, żeby tą wredną *** zatkało. Wiele razy miałam takie problemy więc ten poradnik i mnie się przyda :D

1. Jeśli chcesz zjechać swojego wroga SMS, pożycz od kogoś telefon, napisz SMS z takiego nr tel, którego nie zna twój wróg. W treści wpisz : 

- WITAMY NA PLANECIE MAŁP : @@@ - Oto cztery małpy ... co? Gdzie czwarta? No przecież czyta tego SMSa!
- W 1906r. został wysłany ten SMS jako tajna misja, w poszukiwaniu inteligentnego człowieka, gdy dotarł do ciebie misja zawiodła.
-  Każdego dnia, zmuszony jestem dodać kogoś do listy, którzy mogą mnie po prostu pocałować w dupę! Gratuluje... zajmujesz na niej miejsce nr 1...
2. Numery w szkole, fajnie było by powiedzieć wrogowi tak prosto w twarz, ale można tez przecież zostawić tajemniczy liścik, co nie...? :D

- Jeśli wydaje Ci się, że jesteś najmądrzejszym człowiekiem na świecie, to wiesz co? 
Masz rację ... WYDAJE CI SIĘ! 
-Wyglądasz jak Hugo w Dolinie Paproci.
-Spadaj na drzewo prostować banany!
-Spadaj na drzewo liście pompować!
-Patrzcie , drugi Andersen!
-Chyba dawno nie miałeś trampka w przełyku
-Kim ty będziesz w przyszłości ?! Chyba owocem w Jogobelli.
-W psychiatryku załatwię ci pokój obok mojego brata.
-Jak można mówić tyle głupstw na sekundę ? Uczysz się ich na pamięć?
-Biedny ten twój mózg.
-Wypier-papier do Afryki!
-Jak cię walnę w ten poniemiecki łeb to ci się okupacja przypomni.
-Milcz jak do mnie mówisz!
-Hej mała! - Mała to jest twoja pała, a ja jestem niska.
-Wiesz, jak utrzymać idiotę w niepewności?- …- Powiem Ci później.
-Stworzył mnie Bóg, bo lubi piękno, Ciebie, bo ma poczucie humoru.
-Uważaj bo dostaniesz ślinotoku.
-Ładne paznokcie. Sama obgryzasz…?
-Nie podskakuj, bo nabijesz sobie guza o sufit.
-Nie kręć tak tym tyłkiem, bo z zawiasów wyleci!
-Idź już lepiej, bo cię skrzywdzę!
-Policz do 10. Przyda mi się godzina spokoju…
-Jesteś twardy jak żelki z biedronki.
 
By MissLuzy00029 & Nika104
 
Ok ... wystarczy wam ...xd Podobało się? Tymi tekstami możecie wyprowadzić wroga z równowagi! :) Proszę o komentarze :)

Brak komentarzy: